pátek 23. března 2012

Zklamání

 Nedávno jsem si od Letsbuyshoes.com objednala dva páry botiček značky Irregular Choice a moc moc moc jsem se na ně těšila. Popravdě ale boty byly celkem drahé a musela jsem platit navíc VAT (daně?) a poštovné. Včera mi přišel balíček a jaké mě čekalo překvapení, když jsem na domovních dveří našla lísteček, že boty mám u jakéhosi pána XY, kterého vůbec neznám ale bydlí ve stejném domě. Doručovatel přitom ani nezavolal (číslo na mě od prodejce měl k dispozici) a jednalo se o první pokus o doručení. Takže PPL těžce zklamali. Dále mě čekalo další překvapení: namísto dvou páru mi přišel pouze jeden pár.
Jediné vysvětlení bylo u vyúčtovacího papíru, kde někdo připsal "Sorry this item is out of stock". Jo tak to díky. To, že nemají dané boty si mohli všimnout dřív, než zabrali peníze z mého účtu a než mě taky účtovali o větší poštovné!!! Toto je má první zkušenost s Letsbuyshoes.com a musí říct, asi už u nich nakupovat prostě nebudu. S Asosem jsem takovéto (špatné) zkušenosti nikdy něměla a i doručování bylo mnohem lepší. Jediné co bych jim mohla vytknout je, že studentská sleva není přístupná studentům z ČR, čoz docela bolí. Každá kačka se přeci hodí, že?

Žádné komentáře:

Okomentovat